Aktuální zajímavé zprávy a odkazy

Demonstrace proti radaru 8.7.08 PRAHA




Tak tady je nové video z demonstrace, proti radaru, která proběhla 8.7.08. Bohužel se mi nepodařilo původní 3gigové video zkomprimovat na 100M b takovým způsobem, aby byla zachována jeho kvalita a především jeho celistvost. Proto je možné že občas vypadne zvuk či obraz nebo že to bude celý blbnout. Hned ze začátku uvidíte zřejmě pouze tmu, tak cca. 2min. Je mi líto, ale nevím co s tím. Kdo ví ať mi poradí. Dělal jsem to ve Win. Movie Maker. Pokud někdo bude mít zájem o celé video a ostatní nepoužité materiály (fotky,videa) z demonstrace, napište mi na email - Vilhem.Komodor@gmail.com. (za DVD či 15Kč rád vypálím) Autorská práva patří lidu.Díky všem za účast a pochopení ohledně kvality videa. Hezkou podívanou. (p.s. Jan Bednář mám ten dojem na demonstraci nemluvil - teda jako mluvčí jak je uvedeno ve videu - sory)

(na začátku videa: Lidé před úřadem vlády křičí: "Už je to tady!"/ Úvodní titulky - 8.7.08 Demostrace proti americkému radaru v ČR/ záběry z Václavského nám./ záběr na vrtulník provázející celou akci/pár fotek co jsou v tomto příspěvku/)

Více na
www.nezakladnam.cz
www.nenasili.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat