Aktuální zajímavé zprávy a odkazy

Kauza Schwarzenberg - trestní oznámení

Jak to vlastně dopadlo? Martin Kadrman udělal jako první krok proti podepsání smlouvy o radaru a jeho budoucím umístění na území ČR, který se na chvíli objevil na veřejnosti (tedy mimo aktivity Nezakladnam). Byl to krok, který se vymykal mediální linii, ale média ho nemohla přehlédnout.

Napsal jsem M.Kadrmanovi email, abych se dozvěděl co se vlastně stalo po té, co trestní oznámení na ministra Schwarzenberga podal.

krátce z emailu: No, dopadlo to podle očekávání. Městské státní zastupitelství mé TO zamítlo, podal jsem stížnost na Vrchní státní zastupitelství, to neshledalo nic závadného na rozhodnutí MSZ. A tak jsem podal žádost o prošetření obou k vrchní chobotnici: Renátě Vesecké, vrchní státní zástupkyni. Ta také neshledala nic závažného. Víc se dělat nedalo.
Zamítnutí Veseckou jsem ani nemedializoval, neb už to stejně v říjnu nikoho nezajímalo.

Myslím, že za všechno co mi odpověděl bude nejlepší kouknout se na jeho web.

www.kadrman.eu

Pan Kadrman se v dnešní době věnuje také velmi zajímavému projektu. Myslím, že i ten stojí za to podpořit. více zde - http://www.stop-demolici.wz.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat