Aktuální zajímavé zprávy a odkazy

Zlabyrint peněz a ráj Péťi


Už jste si položili otázku, proč chcete více a více peněz?
Je to úžasně vytvořená iluze, kterou nám vsouvají do hlavy a je těžké se ji zbavit.
Vždycky si říkam, že to co tady řešim jsou vlastně úplně zbytečný věci, že podstata věci je úplně jinde a ona je.
Ale pak se ukáže taková ta „realita“, kdy jinak to prostě nejde, nebo si to aspoň myslím.A v tom je kámen úrazu.Myslím si to…Vadí mi, že svět stojí na penězích.Ono to jde i bez nich, ale ten pocit bezmoci, bez nich, vám dávají závazky vůči jiným lidem.A iluzi, že to potřebujete.První velký OMYL!!!!!
Můj otec říká, že peníze nejsou všechno, ale s nimi jde všechno líp.A zároveň, když jsem mu vysvětlovala, proč chci žít s pár lidma stejnýho názoru na jednom místě, tak mne nechápal a můj názor ho dokonce rozčílil.Jeho první otázka byla, a kde budeš brát peníze?Moje odpověď byla, že tam nebude zapotřebí tolik nároků a každý bude dělat to co nejlíp umí.Ano jsou potřeba nějaký peníze, ale ne na nich být závislý.Když jsem řekla, že klidně budu zrovna já přispívat finančně, tak následovala další otázka, „A tobě nebude vadit, že za TVÝ peníze si někdo koupí boty na zimu?“Já odpověděla, že oni mi zase budou dávat celoročně zeleninu a ovoce atd.“ Snažila jsem se mu vysvětlit, že chceme opravdu stát na vlastních nohou a nespoléhat na to, co nám dovezou do obchodu, či nám někdo dá peníze, abychom tam mohli vůbec jít.Že to je pro mne cesta bez největší ZÁVISLOSTI na světě, bez peněz a peníze v tu chvíly tvoří malou součást života, která ho tak neovlivňuje.Pak se uklidnil a upřímně mi řekl, že si život bez práce jako takový neumí představit.Uvědomila jsem si jak lidé jsou doslova zaháčkováni do koloběhu sloužit někomu cizímu a ne vůbec sami sobě.Ti lidé vám to omluví,že to dělají pro sebe.A ano....dělají.A ještě o tom ani většina neví.Zamyslete se zkutečně jak velkou roli dáváte ve svým životě penězům.Jak jste na nich závislí a co by se stalo kdyby jste je neměli.Nemáte pocit, že vás někdo drží v šachu?A napadlo vás proč?

Žádné komentáře:

Okomentovat