Aktuální zajímavé zprávy a odkazy

Solis: Nový světový řád? Připravuje se už dlouho

Solis: Nový světový řád? Připravuje se už dlouho
<< ROZHOVOR >> Rozhovor se zahraničním expertem Demokratické strany zelených Danielem Solisem nejen o plánech strany Olgy Zubové, ale i o novém světovém řádu a globálních elitách.

To jsme trochu příliš zabrousili do stranické politiky, ale když jste mluvil o manipulaci, prezident Klaus v nedávném žofínském projevu prasečí chřipku zmínil v souvislosti s podvodem globálního oteplování, s válkou proti terorismu a dalšími jevy, které dnes kolem sebe vidíme. Vnímáte je také takto spojitě?
Já obdivuji pana prezidenta Klause, že má tyto informace k dispozici. Což svědčí o tom, že má kolem sebe skvělý tým. A za druhé, že má i odvahu o tom mluvit otevřeně, protože samozřejmě se mu to vrací zpátky formou potrefených hus, které říkají - podívejte se na něj, to je blázen. Následují různé invektivy a spousta lidí, kteří tomu nerozumí, si říkají, o čem vlastně ten člověk hovoří a proč? Kde je jeho motiv? To ho trošku poškozuje. Já jsem opravdu velmi rád, že ten člověk má odvahu v této pozici, kdy to vůbec ani nemá zapotřebí, kdy si může podepisovat zákony nebo je vracet, jezdit si po kraji nebo na státní návštěvy a být úplně v klidu, že ten člověk naopak vystupuje, kritizuje, nedá se, nenechá to tak být. To chce opravdu velkou míru občanské kuráže. Já jsem za to velmi rád, že máme takového prezidenta.

celý článe a zdroj... prvnizpravy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat