Aktuální zajímavé zprávy a odkazy

Symbolická Iluminátská Madonna


AKTUALIZOVÁNO 29.2. - první vydání 10.2.
Paul Watson hovorí o strhujúcom vystúpení Madonny, alebo o jej ”najväčšom show na zemi – počas najväčšieho show na zemi,” ktoré nebolo nič iné iba nákladným oslavným rituálom iluminátov. New York Observer konštatoval že fanúšikovia ”Illuminati” symbolizmu boli nadmieru spokojní. Väčšina normálnych ľudí namiesto záverečného nápisu ”World Peace,” očakávalo nápis ”Fuck You,” čo by celkový dojem z vystúpenia doplnilo výstižnejšie, a čo si myslí aj Elton John, ktorý zo šoku zatial ešte nerozpráva. Uznáva že jej ”Lip-Syncs,”nakoľko väčšinu vystúpenia nebolo možné spievať naživo z dôvodu artistických manévrov, boli v skutku dobré. Napriek pokročilému veku profesionálnej žoldnierky možno konštatovať, že čas strávený v telocvični zúročila efektívne.

 

Zdroj http://www.voxvictims.com/2012/02/07/nevesta-nwo-sa-nezaprela/

Titulka: Madonna v úlohe uctievania satana  (Getty)
 Zdroje: Infowars / NY Observer



 Vystoupení Madonny v poločase Superbowlu: oslava Velké kněžky hudebního průmyslu

Když jsem se dozvěděl, že Madonna – alias Velká kněžka hudebního průmyslu – bude vystupovat o poločase na Superbowlu, pomyslel jsem si: „To by mohlo být zajímavé.“ A bylo. Zatímco většina lidí byla ohromena ženou po padesátce tančící s LMFAO a další byli roztrpčeni její synchronizací rtů, já jsem se zajímal o něco zcela jiného: o příval symbolismu šlehaného na miliardy diváků na celém světě.
Když jsem se dozvěděl, že Madonna – alias Velká kněžka hudebního průmyslu – bude vystupovat o poločase na Superbowlu, pomyslel jsem si: „To by mohlo být zajímavé.“ A bylo. Zatímco většina lidí byla ohromena ženou po padesátce tančící s LMFAO a další byli roztrpčeni její synchronizací rtů, já jsem se zajímal o něco zcela jiného: o příval symbolismu šlehaného na miliardy diváků na celém světě. Zatímco většina lidí považovala výkon Madonny za zábavnou mezihru v nejdůležitějším fotbalovém zápase roku, ti požehnaní symbolistickou gramotností budou pravděpodobně souhlasit s následujícím výrokem: Show Madonny o poločase byla velkou oslavou iluminátského průmyslu a jeho Velké kněžky, Madonny.
Týden před Superbowlem popsala Madonna na Anderson Cooper spirituální význam, který show v poločase přisuzuje:
„Superbowl je v Americe něco jako nejposvátnější z posvátných. Já přijdu v polovině „církevního zážitku“ a odsloužím mši. Bude to muset mít velmi velký dopad.“
Je celkem příhodné, že tato zasvěcenkyně do kabaly mluvila o Superbowlu jako o „nejposvátnějším z posvátných“, protože nejposvátnější z posvátných byl název posvátného místa v Šalamounově chrámu. Nikomu nebylo nikdy dovoleno do nejposvátnějšího z posvátného vstoupit, vyjma nejvyšších kněží. Toto privilegium bylo udělováno pouze na Den vykoupení, za krvavé oběti a kadidla umístěných na obětiště. Přirovnání Madonny bylo proto výmluvné a osvětlovalo smýšlení stojící za jejím představením. Podívejme se na hlavní části její show.
Móda, či příchod kněžky
Příchod Madonny je propracovaným procesím hodným velekněžky či dokonce bohyně.

Tlačena stovkami římských vojáků a vítána stovkami žen představuje příjezd Madonny odraz jejího postavení ve světě zábavy.
Její první vystoupení bylo silně ovlivněno starodávným Egyptem-Sumerem-Babylonem a kostým Madonny připomíná starodávnou babylonskou bohyni.

Dekorace prvního vystoupení Madonny kombinuje prvky starého Egypta, Sumeru a Babylonu. Samotná Madonna je oblečena způsobem, který silně připomíná starodávnou sumerskou/babylonskou bohyni Innanu-Ištar.

Ištar s nohama na řvoucím lvu a charakteristickým účesem připomínajícím korunu s rohy Madonny. Ištar je často znázorňována s křídly, která „povoz“ Madonny připomíná.
Ištar byla mocná a sebevědomá bohyně, do jejíž oblasti řízení a vlivu patřilo válčení, láska, sexualita, prosperita, plodnost a prostituce. Usilovala o stejnou existenci, jako muži, radovala se ze slávy bitev a vyhledávala sexuální zážitky. Vykreslení Madony coby Ištar je proto celkem zajímavé, protože lze tvrdit, že tato popová hvězda ztělesňovala, po celou svoji kariéru, stejnou sebevědomou Ištar, jen s většími sexuálními kvalitami, a dokonce dosáhla v hudebním průmyslu mocenské pozice, která je obvykle vyhrazena mužům. Na ezoterické úrovni je Ištar spojována s planetou Venuší, známou jako Jitřenka, či Večernice – název přisuzovaný v okultních školách také Luciferovi.
Takže v tomto mytologicky nabitém prostředí vykonala Madonna přehlídku. Během vystoupení byly zobrazovány obálky časopisu Vogue, publikace, která stojí v popředí iluminátského symbolismu v módě (jak lze vidět v seriálu článků Symbolické obrázky měsíce).
Přehlídka končí symbolem, který je konzistentní s egyptsko-babylonským tématem provedení, a který má rovněž největší význam v okultních tajných společnostech, jako zednáři, rosenkruciáni a ilumináti: okřídleným diskem.

Píseň končí vyobrazením okřídleného disku.
Egyptští mystici používali okřídlené slunce pro rituální magii a vzývání:
„Symbol elementu vzduch, skládá se z kruhu či slunečního disku zasazeného mezi pár křídel. V rituální magii je zavěšován nad oltář, východním směrem, a je používán při vzývání ochrany a spolupráce sylfů.“ – Hope, Murry, „Praktická egyptská magie“
Okřídlené slunce dodnes používají skupiny jako zednáři, theosofisté a rosenkruciáni.
„Okřídlená koule je především rosenkruciánským symbolem, ačkoliv ilumináti si na něj mohou činit nárok, a lze připustit, že má egyptský původ. Okřídlená koule je symbolem zdokonalené duše odlétající zpět do zdroje svého stvoření v rajských polích v pozadí.“ – Swinburne, Clymer, „Rosenkruciáni, jejich učení“

Symbol okřídleného slunce v zednářské lóži.
Vyobrazení tohoto symbolu, ačkoliv je očividně triviální a estetické, zdůrazňuje okultní spirituální rozměr, tvořící základ celého vystoupení Madonny.
Dejte mi vše co milujete, či sexkočičky Madonny
Později v představení zazpívala Madonna svoji novou píseň „Dejte mi vše co milujete“. V této písni se objevili dva noví favorité průmyslu: Nikki Minaj a M.I.A. Na videu této písně a během představení na Superbowlu jsou tyto dvě rapperky vyobrazovány specifickým způsobem: Místo aby byly vyobrazovány jako plnohodnotné umělkyně přispívající k písni Madonny, jsou vyobrazovány jako její „nohsledi“, kteří oslavují velekněžku průmyslu. Tento „vztah“, kde je Madona u moci – a proto pasákem – je prosáknut symbolismem kontroly mysli, specificky beta programováním, známým také jako programování sexkočiček.

Ve videu Dejte mi vše co milujete jsou Madonna, Nikki Minaj a M.I.A. oblečeny jako Marylin Monroe, hlavní prototyp programování sexkočiček.
Dalším symbolem spojovaným s programováním sexkočiček je oblečení a textilie s kočičími stopami. Celá show o poločase byla fantazií plnou zvířecích stop.
Jako modlitba, či závěrečná mše
Madonna uzavřela show o poločase svým největším hitem: Jako modlitba. Video této písně bylo vždy kontroverzní, kvůli smíchání náboženských témat se sexualitou. Když píseň začala, nabyla show velmi slavnostní a spirituální atmosféry, kdy Madonna a Cee-Lo Green vstoupily na jeviště, aby odsloužily závěrečnou mši. Náboženské postavy jsou obvykle oblečené do bílé, představující čistotu a zbožnost. Tyto dvě zpěvačky byly oblečeny do černých rób, a černé róby jsou obvykle používány… při černých mších.

Když píseň začala, objevilo se před pódiem obrovské oko, poukazující na vliv iluminátů na toto spirituální představení.
Show Madonny o poločase končí dramatickou, avšak velmi významnou záležitostí:

Na konci jejího vystoupení se pod nohama Madonny otevře podlaha a ona upadne do zapomnění.
Když je Madona smetena do toho, co vypadá jako „podsvětí“, zpívá Madonna „Slyším vás vzývat mé jméno, a cítím se jako doma“. To je další verze konvenčního náboženského symbolismu, kde „domov“ by měl být na nebesích. V případě Madonny se tímto směrem očividně nevydala.
Show končí zprávou, se kterou nemůže nikdo nesouhlasit.

Na jevišti se objeví slova „světový mír“, reklamně příznivý slogan používaný těmi, kdo tlačí na nový světový řád vedený celosvětovou vládou.
Závěrem
Vzaty jednotlivě lze výše popsané symboly považovat prostě za „skvěle vypadající“ a většina diváků na Superbowlu jim nevěnovala příliš pozornosti. Zabalení všech těchto znamení a symbolů do komplexního propracovaného 13 minutového představení však nelze považovat za „náhodné obrazy“. Právě naopak, kombinace všech těchto symbolů tvoří celek vyznačující se velkou hloubkou pochopení filosofie a agendy těch u moci – iluminátů. Používání symbolismu probíraného na této internetové stránce Madonnou se shoduje s jejím podepsáním smlouvy s Interscope Records, jednoho z hlavních prosazovatelů iluminátského symbolismu v hudebním průmyslu. Její představení o poločase lze proto považovat za „odstartování“ tří alb (a 40 milionů dolarů) plynoucích ze vztahu s touto prominentní značkou. Představení Madonny na Superbowlu ukázalo, že navzdory faktu, že je v průmyslu idolem a že byla průkopníkem většiny témat, která moderní popové hvězdy stále využívají, stále potřebuje zapadat do řady a používat stejný symbolismus, jako popové hvězdy bažanti.
Protkané pronikavými obrazy bylo vystoupení Madonny o poločase masivním iluminátským rituálem, rituálem, jehož svědky byly miliardy diváků. O tomto „Dni vykoupení“ na Superbowlu vstoupila Madona, Vysoká kněžka průmyslu iluminátů, na nejposvátnější z posvátných Ameriky a odsloužila 13 minutovou mši, kterou slyšeli všichni… ale pochopili nemnozí.

Zdroj
překlad Osud.cz 2012 ( přišlo emailem - jinak to byl na osudu placený článek nejspíš - snad nám prominou že ho zde publikujeme)
http://www.youtube.com/watch?v=ROkhklj0ZGs&feature=player_embedded

4 komentáře:

  1. To je trochu moc, divím se, že lidi pořád poslouchají takové komerční, snadno ovlivnitelné sra*ky.

    OdpovědětVymazat
  2. cože? jak si k tomuhle došel, co je na tom komerčního.si nějak pletes dojmy s pojmy

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré poučení. Ilumináti totiž používají spoustu okultní symboliky, která je veřejnosti neznámá a uniká každému, kdo se o tohle nezajímá.
    Dík j.

    OdpovědětVymazat
  4. Není to náhodou trochu jinak ? .... znalče ? ...

    OdpovědětVymazat